Friday 25 November 2011

keseorangan lagi....

rabu lpas terputus sudah hubungan aku ngan dye..rse sekejap sngat jer...saalh aku ker dye?tpi rsenye aku kot..dye ok jer..tpi aku je yang masalah sikit...aku rse aku ni jnis yang cepat bosan n susah nak bgi komitmen dalam satu relationship ni..yang dlu pon than seminggu jer...yang ni 3 minggu...pas ni x tau la...sejak dah msuk 20 thun ni,mmg rse nak kapel tu semkin membuak-buak..tpi pas dah kapel tu,susah nak bagi komitmen...rse kesian plak ngan dye..tpi tak kan aku nk tpu diri aku n dye yang aku happy...mmg serius rse bosan...
aku rse perasaan untuk menyayangi seseorang tu dengan ikhlas blum datang lagi kot...hmmmm...
then,maybe aku blum bersedia untuk berhubungan serius ngan seorang lelaki..
Ya Allah,permudahkan jalan hidup ku ini...Kau berikan la rase cinta di hati ini dan berikan la petunjuk terhadap jodoh ku ini...Aamin...


No comments:

Post a Comment